Friday, July 08, 2005

ATTENTION ALL MEN

Do women call you Fatty?
Do women call you Baldy?
Do women call you Ugly?
Do women call you Shortie?
Do women call you Stupid?
Do women call you Loser?
Are you over 30, 40, 50, 60, or even 70?
Worst of all, have the women completely lost interest in you? Do not despair. Now there is a new" Male Beauty Product" on the market that will change all of that!
Click here for more info " Male Beauty Product"


22 comments:

PuNeEt said...

ha ha ha ha ha haha....
your post reminds of this joke
"Heaven is when u have german car,
american salary, chineese food and Indian wife...
Hell is when car is chineese, food is german, salary is Indian and wife is american.."
;-)>
btw you have not mentioned your name... specific reasons for keeping it under cover ;-) just being inquisitive...

cheers

Arz000n said...

I thought, cell phones and ipod would solve the problem. Damn, how much more money I need to spend now :(

Debalina said...

Also ailing females are also invited,what say ?

Keshi said...

haha quite funny BnB :)

I usually dun look at a guy's car anyways...I look at his heart and sense of humor, but hey he must have some hair and some height lol!

Keshi.

Invincible said...

lolol :-) :-)
I just have a plain 'No' to all the questions.
but who can take eyes off the merc 2005 sleek. May b i wud buy it when the answer turns a 'yes'.

The Gome said...

that is 1 sweet car but i may need more help lol

Boldnbeautiful said...

@ Puneet ,lol What is in a name? A rose by any other name would smell as sweet --- Shekespear

There is nothing hard & fast rule to hide a Name.

Boldnbeautiful said...

@arz001 @ Cell phone ipod, Now a days Girls will Present you two two;))

Dont underestimate our standard buddy lol haha

Boldnbeautiful said...

@ Debalina -- Ofcourse Ailing, old(one who has already booked Coffin) is also Invited;)

Boldnbeautiful said...

@ Keshi --lol other than Guys car, what else is lookable? ha ha

some hair -- Yes I agree, thank gawd something he keeps. If nothing is in, then definately some hairs to compensate the emptiness. ha ha lol

Boldnbeautiful said...

@ invincible ha ha Long a way to go then. Still a sugestion, Have a compitation Me Or My Car.;)

Boldnbeautiful said...

@ The gome lol Huh, you need more help?, you want me to sponser this car? ;)

nin said...

lol......

Dewdrop said...

why just men? Think that car wud look superb if a lady is behind her wheels :)

PuNeEt said...

What is in a name? A rose by any other name would smell as sweet
--- Shekespear

Reminds me of the dialouge from Kya kool hain hum...
Shekespear wrote his name below the statement "What is in a Name"
he he he hehe

cheers... tk cr

Boldnbeautiful said...

@ Avik:- Welcome to my blog

Boldnbeautiful said...

@ Dewdrop ---Good question why just men? because Girls just want to have fun without much pain.

ofcourse Car looks superb,if lady behind it. But Lady looks superb, in a chauffeur(BF or Husband) driven Car, with her ipod, a pack of Lays, & can of Coke.

Boldnbeautiful said...

@ Puneet-- He he but Shekesphere did not wanted to write a annonymous infamous quote.

PuNeEt said...

so thats wat... quote became famous coz it was by Shekesphere :-))... so it's the name that made it famous...
me just changing the perception ;-)

Arz000n said...

Pls update this :D
Thanks and take care

PuNeEt said...

Hi........
Where have u disappeared ???

Boldnbeautiful said...

@ Puneet I am back friend.