Monday, September 26, 2005

Breaking News

According to news agencies, the whole Zimbabwean team is going to resign at the end of the current series. No international cricket will be played by or in Zimbabwe after the current test series is over. The Zimbabwe Cricket Union (ZCU) will also be dissolved. Zimbabwean cricket captain Tatenda Taibu and senior member Heath Streak were unable for comment when contacted by Reuters. President of Zimbabwe, Robert Mugabe described the decision to dissolve ZCU as "a sad day for Zimbabwe cricket". When asked about the reason for the action, President Mugabe said "It is a great loss for the country of Zimbabwe. Not only the cricket team, but the entire nation is demoralized. We could have easily continued playing cricket after losing to any country in the world, but the shock of watching India's captain Sourav Ganguly make a hundred against us was too much to bear. That is all I have to say."

29 comments:

D.C. Bowns said...

Hi, your blog is great . I was just out blog surfing for detailed info on japanese bonsai when I ended up on your page. Obviously I ended up a little off base, but I am certainly glad I did. If you wouldn't mind, I would like to post your link on my "favorites" page. Should you ever need it, there's lots of information on this site about japanese bonsai

Derek Rydall said...

Nice blog -- not boring like so many of them! If you're interested, check out my site on and .

Arz000n said...

hahaha...
Yes I got this in mail...and when I read it...I was like

Wht happened??
and when I reached the end I was not able to stop myself from laughing out loud...

hahaha...good one Boldy :))


I think Im childish all the time (pls excuse for that bad language I use on blog...tht is an exception)

PuNeEt said...

Gosh that was soo crazyyyy
Babez ur tooo much

I was shocked reading this…
WTF I never heard about this and was about to check newspaper
Thank god… I read the concluding lines

but the shock of watching India's captain Sourav Ganguly make a hundred against us was too much to bear. That is all I have to say
Lollzzzzz I went laughing reading this…

Good 1

Cheers

Keshi said...

ok can someone plzz tell me this isnt true...even after reading the last lines Im not sure if it's lie or not...lol call me true blonde Aussie ;-)

Keshi.

Arz000n said...

@K000kie
Blonde Aussie :)

You know what??
When I first met M000nie for that b'day celebration thingy and while the topic of blogging came out in the car na, I asked her casually...Is Keshi Australian?? She said...naah..she is Sri Lankan...n I replied back, oh really? I thoguht she was blonde who knew a lot abuot Indian culture. Maybe a lady blogger with Golden hair ;)

Arz000n said...

@Boldy
Hope you must have read this then...

Oxford adds a new word to dictionary :
Word : Ganguly.

Example Sentence:
His attendance in office is 'ganguly' .

It means he comes and goes immediately ...

Boldnbeautiful said...

@ Arz000n wasn't it a Googly? This is one of the Joke he he he


## I think Im childish all the time (pls excuse for that bad language I use on blog...tht is an exception)
Come on Zoonie, Who said child wont use bad language? Writing some Bold & daring stuff wont consider you as Bad..

Aging is just for the body, mind should be childish with right judgement.. Daring, innocent, frank.

Boldnbeautiful said...

@ Puneet U were shocked? Other than shocks what can u expect from an electrical Engineer.. Though I am into Software, my base is High voltage stuff.

From shock to Laugh.. Thank god I moved from Electrical to electronics to Computer.
he he he

Boldnbeautiful said...

@ Keshi Darling it is just a Joke.. People just like to pull Ganguly's leg..

here some jokes on Ganguly

**********************************************
Hey you up there, try cricket once
This one's short and er, sweet.

*******************************************************************************

Apparently someone really doesn't like the Royal Bengal's Extinct Tiger. (Psst... who likes him?)


Q. What is the difference between God and Sourav Ganguly?



A. At least God does not think he is Ganguly.

*************************************************

Another day, another miss
With the one-day series against Pakistan starting on Saturday, Indian captain Sourav Ganguly is once again in the news, and again for all the wrong reasons.
Here’s how:



Sourav was having a terrible time and was lucky to still be at the crease.



During a lull, he asked the wicket keeper, I expect you've seen worse players." Silence. He repeated, " I said I expect you've seen worse players."



"I heard you the first time. I was just trying to think."

Boldnbeautiful said...

@Zoonie That was Good one..
In school we used to get a word to make sentence..
Other day on my friends Birthday, I was Ganguly. He he he

Pinki said...

I wonder, the officer is commenting his team or Ganguly :D

Boldnbeautiful said...

@ Pinki welcome dear
ha ha ha obviously to his Team.

Who dares to Comment God ROTFL

Hirdu said...

hmmm ....

Boldnbeautiful said...

hi hirdu how are you?

Keshi said...

z000nie..
**Maybe a lady blogger with Golden hair

lol hahahahaha! ewwww I wud look horrible with golden hair...actually I wud look scary.


oh ok B&B lol! I like the ganguly jokes...didnt he date Aish once?

Keshi.

Arz000n said...

@Boldy
Other day on my friends Birthday, I was Ganguly.
That was a quick, smart and noice usage of the word in real life situation.

@K000kie
ewwww I wud look horrible with golden hair...actually I wud look scary.
Hmmmmm....
Hmmmmmmmmm....

THE RING III - Mighty blogger version is cooking up in ma mind now..hehehe


If my memory serves me good, I think he was dating NAGHMA few months back...

Boldnbeautiful said...

@ Kookie :- He was dating Naghma & He dropped her as he drops the Catches in the field.

Poor Naghma had to take Sri Sri Ravishankar's ART OF LIVING Course to come in terms with Life..

His Wife DONA (Odissi Dancer)used to Dance for hours together to over come the frustration of his Betrayal.

Hirdu said...

Hi BnB - Everybody Says "I am Fine ?"

Boldnbeautiful said...

@ Hirdu he he he, I dint ask Everybody, I just asked Hirdu Specifically :D

Zombie said...

Are you serious? I'm confused...why wd they dissolve the team/board?

Zombie said...

oooo..now I read- it's a joke...shit, I was puzzled to the core.

Keshi said...

lol Misty me too!


z000nie...
**THE RING III - Mighty blogger version is cooking up in ma mind

ROFL! me the main actress nah? :):)


B&B and z000nie...
Naghma? which one - the South Indian actress? ewww she looks like a gold fish...

Keshi.

Arz000n said...

Yeah....
You will be leading role...
and the story is centred on this blonde with golden hair...

so pls be prepared for it...ma plans are to shoot the movie on some awesome Sydney beaches :)

Boldnbeautiful said...

@ Zoobie It was a Joke, he he..

Boldnbeautiful said...

@Keshi Yepp, Naghma south Indian Actress...

In fact she started her career in Bollywood. Baghi was her Debut ( bit doubt)movie with salmaan.

There are beautiful Romantic songs in it

har kasam se badi hain kasam pyar ki marke bhi is kasam ko na todenge ham

other one
kaisa lagta hai acchha lagta hai
pyar ka sapna sacchha lagta hai
tu jo kareeb hai mera naseeb hai
dil mein basi hai tu meri khushi hai tu
tere bina ik pal mujhe na rehana

Boldnbeautiful said...

@ Zoonie, changing profession Kya?

Keshi said...

lol z000nie u n ur beach addiction!


B&B I dun like Naghma..her sis Jyotika is one of the best though.

Keshi.

Arz000n said...

Im planning to now...lets see

Hmmm....

Either photography (for FTV only) or will make Sholay-Blogger version and will release only on blogger.com...on invitation basis.

How does that sound?
Wish me luck okie :)